Tuesday, March 2, 2010

damned!!..im fuckin pissed off today...
sial anjing punya jantan..
aku doakn hidap kau tkkn pna aman..
sengsara smpi bila..
musibot..alek rumah je cri pasal..
kau penat ade kesah??..kau sape nan aku uh cibai!..
suka hati kau je nk smpi tgn nan aku..
eh ingat ehk..kau tue bkn darah daging aku!!..
mulai skg aku tk respect kau!..
u r nobody to me,asshole!!..
hmm..damned it!!..
kau sape uh nk tengking2 mama!!
kau sedar uh mama dh besarkn n didik kau..
kau nk tengking dia jz bcoz a bloody small matter..
she owez cover kau bt wat u did to her??..
oi kau tkde perasaan pe??..
dis wat u called u love her??..
musibot nye jantan!!..
arrrgggghhhhhh!!!..
bodo sial!!
im jz fuckin pissed of wit u dumbass!!..
dun u dare to dis to my family,outsider!!..
p/s: jan tanya who i meant..

No comments:

Post a Comment